Skontaktuj się z nami
Zwroty i Gwarancje – Proste Zasady
Twoja satysfakcja jest dla nas najważniejsza. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące zakupu, poniżej znajdziesz wszystkie potrzebne informacje.
Możliwość zwrotu w 14 dni
Masz prawo do zwrotu produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny.
Warunki zwrotu:
- Produkt musi być w oryginalnym, nienaruszonym stanie.
- Należy go zwrócić w oryginalnym opakowaniu wraz z całą zawartością.
Kiedy zwrot jest niemożliwy? Prawo do zwrotu nie obejmuje produktów, które po otwarciu nie mogą być ponownie sprzedane ze względów higienicznych lub z powodu ochrony praw autorskich. Dotyczy to głównie:
- Słuchawek dousznych, szczoteczek do zębów, golarek, depilatorów i podobnych produktów higienicznych.
- Gier, oprogramowania lub filmów, jeśli ich fabryczne opakowanie zostało otwarte.
Pamiętaj: Zwracając produkt kupiony w zestawie z gratisem, musisz odesłać również dodatkowy element. W przeciwnym razie kwota zwrotu zostanie pomniejszona o jego wartość. Prawo zwrotu przysługuje wyłącznie konsumentom. Zwrot dokonywany jest na koszt klienta.
Gwarancja producenta (12 miesięcy)
Wszystkie produkty są objęte 12-miesięczną gwarancją producenta (lub dłuższą, jeśli informacja na stronie produktu stanowi inaczej), która chroni przed wadami materiałowymi i produkcyjnymi.
W ramach gwarancji produkt może zostać naprawiony, wymieniony lub otrzymasz zwrot kosztów jego zakupu.
WAŻNE: Kiedy tracisz gwarancję?
- W przypadku zerwania plomb zabezpieczających na urządzeniu.
- W przypadku samodzielnej ingerencji w oprogramowanie, która jest niezgodna z instrukcją.
Dodatkowe informacje:
- Baterie objęte są 6-miesięczną gwarancją.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (gdy urządzenie jest sprawne), serwis może naliczyć opłatę diagnostyczną w wysokości 40 zł.
Jak zgłosić reklamację?
- Przygotuj dokładny opis problemu.
- Wyślij swoje zgłoszenie na adres e-mail: hello@techwish.pl.
- Poczekaj na etykietę odbiorczą od serwisu.
Rękojmia (dla konsumentów)
Niezależnie od gwarancji, jako konsumentowi zawsze przysługują Ci ustawowe uprawnienia z tytułu rękojmi za wady produktu. Rękojmia nie obejmuje zakupów dokonywanych przez firmy.