Skontaktuj się z nami
Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
§1. Postanowienia ogólne
- Sprzedawca świadczy Usługi zgodnie z Regulaminem i przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
- Świadczenie Usług odbywa się za pośrednictwem strony internetowej Sklepu przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.
- Sprzedawca udostępnia niniejszy Regulamin na stronie internetowej Sklepu oraz może udostępniać go w Koncie Klienta lub zamieszczać w załączeniu do wiadomości e-mail, zawierających oświadczenia o przyjęciu ofert Klientów. Klienci mogą w dowolnym czasie: uzyskać dostęp do Regulaminu, utrwalić go, pozyskać i odtworzyć poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku danych.
- Podane na stronie internetowej Sklepu informacje nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu art. 66 ustawy Kodeks cywilny, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia umowy, zgodnie z art. 71 ustawy Kodeks cywilny.
- W celu korzystania ze Sklepu, konieczne jest dysponowanie przez Klienta urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet, poprawnie skonfigurowaną przeglądarką internetową w wersji aktualnej bądź poprzedniej: Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari lub Opera, z włączoną obsługą JavaScript, a także aktywnym i poprawnie skonfigurowanym kontem poczty elektronicznej.
- Korzystanie ze Sklepu może wiązać się z poniesieniem przez Klienta kosztów opłat z tytułu dostępu do sieci Internet oraz transmisji danych, w zakresie ustanowionym umową z operatorem telekomunikacyjnym, z którego usług korzysta Klient.
§2. Rejestracja konta w sklepie
- Umowa o świadczenie Usługi prowadzenia Konta Klienta zostaje zawarta na czas nieoznaczony w chwili potwierdzenia przez Sprzedawcę rejestracji Konta Klienta.
- Przedmiotem niniejszej Usługi prowadzenia Konta Klienta jest udostępnienie panelu Konta Klienta, umożliwiającego m. in. zarządzanie danymi Klienta i zamówieniami.
- Aby utworzyć Konto Klienta, należy dokonać dobrowolnej i bezpłatnej rejestracji. Następuje ona poprzez wypełnienie i wysłanie do Sprzedawcy formularza rejestracyjnego, który jest udostępniony w obszarze strony internetowej Sklepu.
- Warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza rejestracyjnego jest uzupełnienie jego wszystkich obowiązkowych oraz ewentualnie opcjonalnych pól, przy użyciu prawdziwych, kompletnych i dotyczących Klienta danych lub informacji.
- Przed wysłaniem formularza rejestracyjnego, poprzez zaznaczenie jego właściwego pola Klient powinien oświadczyć, iż zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.
- Przed wysłaniem formularza rejestracyjnego, poprzez zaznaczenie jego właściwego, Klient może dobrowolnie oświadczyć, iż wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, w celach marketingowych przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca informuje, iż cele marketingowe wskazane powyżej, mogą obejmować w szczególności przesłanie przez Sprzedawcę informacji handlowych, przy użyciu danych kontaktowych Klienta. Zgoda, o której stanowi punkt powyższy może być cofnięta w każdej chwili.
- Wysłanie formularza rejestracyjnego do Sprzedawcy następuje przy użyciu funkcjonalności Sklepu i za jego pośrednictwem.
- Korzystanie z Konta Klienta jest możliwe po jego utworzeniu, a następnie zalogowaniu przy użyciu właściwego loginu i hasła.
- Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi prowadzenia Konta Klienta może zostać dokonane bez podania przyczyny i w dowolnym czasie, przy użyciu jego funkcjonalności lub poprzez wysłanie oświadczenia Klienta w tym przedmiocie do Sprzedawcy, np. poprzez wiadomość e-mail lub list.
§3. Podstawowe funkcjonalności sklepu
- Sprzedawca udostępnia Klientom następujące podstawowe funkcjonalności Sklepu:
- udostępnienie formularza kontaktowego,
- udostępnienie wyszukiwarki Towarów Treści cyfrowych i Usług cyfrowych.
- Aby skorzystać z funkcjonalności formularza kontaktowego, należy uzupełnić jego obligatoryjne pola, wprowadzić żądaną treść, a następnie nadać wiadomość do Sprzedawcy. Sprzedawca udzieli odpowiedzi niezwłocznie, przy użyciu funkcjonalności Sklepu, telefonicznie albo drogą elektroniczną, poprzez wysłanie wiadomości e-mail.
- Aby wyszukać Towary, Treści cyfrowe i Usługi cyfrowe w Sklepie, należy wprowadzić w obszarze wyszukiwarki Sklepu żądaną treść, a następnie ją zatwierdzić. Funkcjonalność umożliwia przeszukiwanie zasobów Sklepu przy użyciu słów kluczowych wprowadzonych przez Klienta. Dodatkowo, funkcjonalność może umożliwiać przeprowadzenie wyszukiwania zaawansowanego w zakresie wybranych kryteriów.
§4. Zamówienia składane za pośrednictwem Sklepu
- Zamówienia na Towary, Treści cyfrowe i Usługi cyfrowe można składać za pośrednictwem strony internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, przy użyciu funkcji Koszyk. Po skompletowaniu listy zamówień Towarów Treści cyfrowych i Usług cyfrowych, w obszarze Koszyka Klient przechodzi do realizacji zamówienia.
- W przypadku, gdy Klientem jest zalogowany posiadacz Konta Klienta, przechodzi do kolejnego etapu składania zamówienia jako Klient zalogowany.
- W przypadku, gdy Klient nie jest zalogowanym posiadaczem Konta Klienta, może wybrać sposób składania zamówienia:
- przy użyciu Konta Klienta, które zostanie zarejestrowane. Wówczas Klient dokonuje rejestracji Konta Klienta i przy jego użyciu przechodzi do kolejnego etapu składania zamówienia.
- z pominięciem użycia Konta Klienta. Wówczas Klient przechodzi do kolejnego etapu składania zamówienia.
- przy użyciu posiadanego Konta Klienta. Wówczas Klient przechodzi do kolejnego etapu składania zamówienia.
- W trakcie składania zamówienia, Klient wprowadza lub wybiera:
- informacje rozliczeniowe,
- informacje o dostawie, zawierające sposób i adres Dostarczenia,
- metodę płatności.
- Złożenie zamówienia poprzedza otrzymanie przez Klienta poprzez wyświetlenie w obszarze Koszyka, informacji o łącznej cenie za zamówienie wraz z podatkami oraz kosztami pochodnymi, w szczególności kosztami Dostarczenia i płatności.
- Złożenie zamówienia może nastąpić poprzez użycie właściwego przycisku w Koszyku i jest równoznaczne ze złożeniem Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia umowy Sprzedaży Towarów, Umowy o dostarczanie Treści cyfrowej na nośniku lub dostarczanie Treści cyfrowej bez nośnika lub Usługi cyfrowej ujętych w zamówieniu.
- Przed wysłaniem formularza zamówienia, poprzez zaznaczenie właściwego pola kontrolnego, Klient powinien oświadczyć, iż zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.
- Złożone zamówienie może zostać zmienione przez Klienta do momentu otrzymania informacji o nadaniu Towarów przez Sprzedawcę.
- Zmiana zamówienia może obejmować jego anulowanie, anulowanie w części, rozszerzenie o dodatkowe Towary, zmianę adresu Dostarczenia.
- Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o niemożliwości przyjęcia zamówienia, w przypadku wystąpienia okoliczności ją powodujących. Udzielenie tej informacji następuje drogą telefoniczną lub elektroniczną. Informacja może stanowić odrzucenie oferty w całości albo zawierać następujące propozycje modyfikacji zamówienia:
- odrzucenie oferty w części niemożliwej do zrealizowania, co skutkuje przeliczeniem wartości zamówienia,
- dokonanie podziału Towarów podlegających Dostarczeniu na część, której Dostarczenie jest możliwe oraz część, której Dostarczenie nastąpi w późniejszym terminie, co nie skutkuje przeliczeniem wartości zamówienia.
- Przyjęcie oferty Klienta dokonane przez Sprzedawcę z zastrzeżeniem zmiany o której stanowi pkt powyższy poczytuje się za nową ofertę, wymagającą przyjęcia przez Klienta w celu zawarcia umowy Sprzedaży.
- Potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę następuje poprzez niezwłoczne przesłanie wiadomości e-mail. Wiadomość ta zawiera ustalone przez strony warunki zawartej umowy Sprzedaży, a także dane wprowadzone przez Klienta w formularzu zamówienia, w celu umożliwienia wykrycia błędów w nich występujących. W przypadku wykrycia takiego błędu, Klient może powiadomić Sprzedawcę o tym fakcie, poprzez wysłanie wiadomości e-mail ze wskazaniem poprawnych danych.
- Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest równoznaczne z przyjęciem przez Sprzedawcę oferty zawarcia umowy Sprzedaży, złożonej przez Klienta.
§5. Sprzedaż
- Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów Usługę Sprzedaży Towarów, Treści cyfrowych i Usług cyfrowych na odległość.
- Przedmiot umowy Sprzedaży Towarów i Treści cyfrowych na nośniku obejmuje zobowiązanie Sprzedawcy do przeniesienia na Klienta własności Towarów lub Treści cyfrowych na nośniku i wydania ich, oraz zobowiązanie Klienta do odebrania Towarów lub Treści cyfrowych na nośniku i zapłaty Sprzedawcy ich ceny. Przedmiot umowy o dostarczanie Treści cyfrowej bez nośnika lub Usługi cyfrowej stanowi dostarczenie Klientowi zamówionych treści lub usług w sposób określony w § 13 i zobowiązanie Klienta do zapłaty Sprzedawcy ich ceny.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia kampanii promocyjnych, polegających w szczególności na obniżeniu ceny Towarów, Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych do określonego terminu lub wyczerpania zapasu Towarów podlegających promocji.
- Zawarcie umowy Sprzedaży następuje w chwili potwierdzenia przyjęcia zamówienia Klienta przez Sprzedawcę.
- Wydanie Towarów następuje w czasie podanym w opisie Towaru.
- Czas realizacji wydania Towarów może ulec zmianie w przypadku zmiany zamówienia przez Klienta.
- Wydanie Towarów odbywa się:
- w przypadku wyboru przez Klienta opcji Dostarczenia za pośrednictwem Przewoźnika, w Dni robocze pod adres podany przez Klienta,
- w przypadku wyboru przez Klienta opcji Dostarczenia do Paczkomatu za pośrednictwem Przewoźnika, w Dni robocze do Paczkomatu wybranego przez Klienta,
- w przypadku wyboru odbioru osobistego Towarów przez Klienta, w siedzibie Sklepu w Dniach roboczych w godz. 10:00-16:00.
- Szczegółowe informacje w przedmiocie dostępnych metod Dostarczenia, Przewoźników oraz związanych z nimi kosztów, są opublikowane na stronie internetowej Sklepu, a Klient jest o nich informowany w trakcie procesu składania zamówienia.
- Wydanie Towarów następuje nie wcześniej niż po uiszczeniu zapłaty przez Klienta.
- Potwierdzenie wydania Towarów Przewoźnikowi w celu ich Dostarczenia, może zostać dokonane poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej Klienta.
- Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na Konsumenta z chwilą jej wydania Konsumentowi.
- W przypadku wyboru przez Klienta opcji Dostarczenia za pośrednictwem Przewoźnika, zaleca się, aby dostarczona przesyłka została zbadana przez Klienta przy obecności Przewoźnika.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od Przewoźnika sporządzenia właściwego protokołu.
§6. Płatności
- Wartość płatności z tytułu Sprzedaży jest ustalana na podstawie cennika Towarów, znajdującego się na stronie internetowej Sprzedawcy w chwili zamówienia Towaru.
- Ceny podane na stronie internetowej Sklepu przy danym Towarze są cenami brutto podanymi w polskich złotych i zawierają wartość podatku VAT, natomiast nie zawierają kosztów Dostarczenia Towaru i wybranej formy płatności.
- Koszty transakcji i Dostarczenia Towaru ponosi Klient.
- Łączna cena zamówienia, widoczna w obszarze Koszyka przed złożeniem zamówienia a po wyborze sposobu Dostarczenia Towarów oraz płatności, obejmuje cenę za zamówione Towary wraz z należnościami podatkowymi oraz wszelkimi kosztami pochodnymi, w szczególności kosztami Dostarczenia i transakcji.
- Łączna cena zamówienia jest wiążąca dla Sprzedawcy i Klienta.
- Sprzedawca umożliwia następujące metody płatności z tytułu świadczonych Usług Sprzedaży:
- przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
- przy użyciu zewnętrznego systemu płatności Przelewy24, obsługiwanego przez PayPro SA z siedzibą w Poznaniu (60-327), przy ul. Kanclerskiej 15, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000347935, NIP: 7792369887 oraz REGON: 301345068,
- przy użyciu zewnętrznego systemu płatności Pa, obsługiwanego przez PayU SA z siedzibą w Poznaniu (60-166), przy ul. Grunwaldzkiej 18, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000274399, NIP: 779-2308495 oraz REGON: 301345068,
- biorąc w Leasing przy użyciu zewnętrznego systemu, którego operatorem jest LeaseLink Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-840), przy ul. Grochowska 306/308, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000477046, NIP: 5272698282 oraz REGON: 146815482.
- Termin płatności należności przypada na chwilę wydania Towaru.
- Klient jest zobowiązany do uiszczenia płatności:
- w terminie 7 dni – w przypadku wyboru metody płatności przelewem tradycyjnym urządzenia, które nie jest w promocji,
- w terminie 24 godzin – w przypadku wyboru metody płatności przelewem tradycyjnym urządzenia, które jest w promocji,
- w chwili złożenia zamówienia – w przypadku wyboru metody płatności przy użyciu zewnętrznego systemu płatności lub kartą.
- Zwrot płatności przez Sprzedawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty powstania przyczyny, w przypadku:
- odstąpienia od umowy przez Konsumenta,
- rezygnacji przez Klienta z zamówienia lub części zamówienia opłaconego przed realizacją,
- uznania przez Sprzedawcę roszczenia objętego zgłoszeniem reklamacyjnym w całości lub części, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów.
- Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Klienta w pierwotnej transakcji,chyba że wyrazi on zgodę na inne rozwiązanie, które nie wiążę się dla niego z żadnymi kosztami.
- Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Klienta dodatkowych kosztów Dostarczenia Towarów, jeżeli Klient wybrał sposób Dostarczenia Towarów inny niż najtańszy zwykły sposób Dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
§7. Newsletter
- Przedmiotem niniejszej Usługi newsletter jest świadczenie Sprzedawcy, polegające na przesyłaniu informacji handlowych pod adres poczty elektronicznej Klienta.
- Aby zamówić Usługę newsletter, należy użyć właściwego pola aktywacji newslettera w formularzu rejestracyjnym lub w innym formularzu udostępnionym przez Sprzedawcę na stronie internetowej Sklepu.
- Warunkiem prawidłowego zamówienia Usługi newsletter jest podanie adresu e-mail Klienta. Podanie tych danych jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu świadczenia Usługi i zawarcia umowy w jej przedmiocie.
- Przed wysłaniem formularza zamówienia Usługi newsletter, poprzez zaznaczenie właściwego pola kontrolnego, Klient może dobrowolnie oświadczyć, iż wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca informuje, iż cele marketingowe wskazane powyżej, mogą obejmować w szczególności przesłanie przez Sprzedawcę informacji handlowych przy użyciu danych kontaktowych Klienta. Zgoda o której stanowi punkt powyższy może być cofnięta w każdej chwili.
- Wysłanie formularza zamówienia Usługi newsletter do Sprzedawcy następuje przy użyciu funkcjonalności Sklepu i za jego pośrednictwem.
- Umowa o świadczenie Usługi newsletter zostaje zawarta na czas nieoznaczony w chwili potwierdzenia przez Sprzedawcę zapisu Klienta na listę newslettera.
- Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi newsletter może zostać dokonane bez podania przyczyny i w dowolnym czasie, przy użyciu między innymi: funkcjonalności Sklepu lub wypisania z subskrypcji przy użyciu linku dezaktywującego, znajdującego się w obszarze wiadomości newsletter, a także poprzez wysłanie oświadczenia Klienta w tym przedmiocie do Sprzedawcy, np. w wiadomości e-mail lub liście.
§8. Gwarancje
- Towary mogą być objęte gwarancją Sprzedawcy, producenta lub dystrybutora.
- Udzielenie gwarancji następuje przez złożenie oświadczenia gwarancyjnego, które określa obowiązki gwaranta i uprawnienia Klienta w przypadku, gdy Towar nie ma właściwości określonych w tym oświadczeniu.
- Wraz z Towarem objętym gwarancją, Sprzedawca wydaje Klientowi dokument gwarancyjny. Jeśli takowego dokumentu nie ma, przyjmuje się, że gwarancja zaczyna biec od daty odebrania urządzenia i trwa 12 miesięcy.
§9. Reklamacje
- Reklamacje mogą być składane z tytułu rękojmi lub gwarancji, w przypadku jej udzielenia.
- W przypadku objęcia Towaru gwarancją, Klient jest uprawniony do reklamowania Towaru przy zastosowaniu uprawnień wynikających z gwarancji, poprzez zgłoszenie reklamacji za pośrednictwem Sprzedawcy lub bezpośrednio do gwaranta. W razie wykonywania przez Konsumenta uprawnień z gwarancji, bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi ulega zawieszeniu z dniem zawiadomienia Sprzedawcy o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia odmowy przez gwaranta wykonania obowiązków wynikających z gwarancji albo bezskutecznego upływu na ich wykonanie.
- Prawo do korzystania z uprawnień wynikających z tytułu rękojmi przysługuje niezależnie od ewentualnych uprawnień wynikających z gwarancji. Wykonanie ewentualnych uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi.
- Zgłoszenie reklamacji z tytułu rękojmi może zostać dokonane listem lub wiadomością e-mail pod adres pocztowy lub elektroniczny Sprzedawcy: hello@techwish.pl. Można je wnieść przy użyciu formularza, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- W treści składanej reklamacji z tytułu rękojmi, zaleca się zamieszczenie:
- danych kontaktowych Konsumenta, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej,
- numeru rachunku bankowego Konsumenta, który posłuży zwrotowi środków pieniężnych, w przypadku zaistnienia takiej okoliczności,
- opisu problemu oraz danych identyfikacyjnych Konsumenta.
- W przypadku, gdy reklamacja z tytułu gwarancji dotyczy Towaru, w celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, Konsument jest obowiązany dostarczyć lub przesłać reklamowany towar na adres Sprzedawcy, na swój koszt.
- W przypadku, gdy reklamacja z tytułu rękojmi dotyczy Towaru, w celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, Konsument jest obowiązany dostarczyć lub przesłać reklamowany Towar na adres Sprzedawcy, na jego koszt.
- Sprzedawca rozpoznaje reklamacje z tytułu:
- rękojmi w terminie 14 dni od daty zgłoszenia,
- ewentualnej gwarancji, w terminie określonym w warunkach gwarancyjnych.
- Sprzedawca poinformuje Konsumenta o sposobie rozstrzygnięcia otrzymanej reklamacji:
- z tytułu rękojmi drogą elektroniczną lub listem zwykłym, w zależności od woli Konsumenta lub zastosowanej przez niego metody wniesienia reklamacji,
- z tytułu ewentualnej gwarancji w sposób określony w warunkach gwarancyjnych.
- w przypadku braku informacji w ciągu 14 dni reklamacja uznana jest za zasadną.
- W przypadku, gdy reklamacja dotyczy Towaru, który po rozpoznaniu reklamacji podlega naprawie, czas naprawy może wynieść do 30 dni kalendarzowych (w zależności od dostępności części zamiennych).
- W przypadku, gdy reklamacja z tytułu rękojmi dotyczy Towaru, który po rozpoznaniu reklamacji podlega przesłaniu do Konsumenta, Sprzedawca dostarczy lub prześle Towar na adres Konsumenta.
- Zwrot środków pieniężnych w związku z reklamacją z tytułu rękojmi nastąpi przy użyciu metody przelewu na rachunek bankowy albo przekazem pocztowym, zgodnie z wolą Konsumenta.
- Stosowanie prawa rękojmi zostaje wyłączone w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami.
§10. Pozasądowe rozpatrywanie reklamacji i dochodzenie roszczeń
- Konsument posiada możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy Sprzedaży do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej,
- złożenie wniosku o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej,
- skorzystanie z pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów,
- złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem URL http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Szczegółowe informacje o procedurze pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych odpowiednich podmiotów.
- Wykaz podmiotów i instytucji, które realizują zadania związane z pozasądowym rozwiązywaniem sporów konsumenckich oraz szczegółowe informacje w tym przedmiocie, znajdują się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl.
§11. Odstąpienie od umowy sprzedaży Towaru i Umowy o dostarczanie Treści cyfrowej
- Konsument może bez podawania przyczyny odstąpić w terminie 14 dni od umowy sprzedaży Towaru, Umowy o dostarczanie Treści cyfrowej na nośniku, dostarczanie Treści cyfrowej bez nośnika lub Usługi cyfrowej.
- Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Bieg terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od objęcia Towaru lub Treści cyfrowej na nośniku w posiadanie przez Konsumenta, a dla pozostałych umów – od dnia ich zawarcia.
- Niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument odstąpił od umowy, ma on obowiązek zwrócić Towar lub Treść cyfrową na nośniku Sprzedawcy.
- W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie Treści cyfrowej bez nośnika lub Usługi cyfrowej, konsument jest zobowiązany zaprzestać korzystania z tej treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.
- Konsument nie jest uprawniony do odstąpienia od umowy, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo odstąpienia od umowy.
- Sprzedawca zobowiązuje się do odebrania Towaru na swój koszt, gdy ze względu na jego charakter nie można odesłać Towaru w zwykły sposób pocztą, a jednocześnie Towar został Dostarczony Konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy Sprzedaży.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
- W przypadku odstąpienia od umowy, uważa się ją za niezawartą.
§ 12. Uprawnienia konsumenta w związku z brakiem zgodności Towaru z umową
- W razie braku zgodności Towaru z umową Konsumentowi przysługują uprawnienia określone w przepisach prawa.
- Towar jest zgodny z umową, jeżeli zgodne z Umową pozostają w szczególności jego: opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i Funkcjonalność.
- Ponadto Towar, aby został uznany za zgodny z umową, musi: nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się Towaru tego rodzaju; występować w takiej ilości i mieć takie cechy, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju; być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami; być takiej samej jakości jak próbka lub wzór.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z umową, jeżeli Konsument został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Towaru odbiega od wymogów zgodności i odrębnie zaakceptował ten brak.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
- Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
- Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów.
- Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. Koszty ponosi Sprzedawca.
- Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, w określonych w ustawie przypadkach.
- Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z umową jest nieistotny.
- Zgłoszenia reklamacyjne z tytułu braku zgodności Towaru z umową można przesłać listownie na adres: TECHWISH sp. z o.o., aleja LED 8, 55-020 Rzeplin.
§13. Zawarcie przez Konsumenta Umowy o dostarczanie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej
- Konsument w Sklepie może zawrzeć Umowę o dostarczanie Treści cyfrowej bez nośnika lub Usługi cyfrowej na odległość.
- Sprzedawca dostarcza Konsumentowi Treść cyfrową bez nośnika lub Usługę cyfrową niezwłocznie po zawarciu umowy, chyba, że strony postanowiły inaczej.
- Ceny Treści cyfrowych i Usług cyfrowych podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
§14. Uprawnienie Konsumenta w związku z niezgodnością Treści cyfrowej i Usługi cyfrowej z umową
- Konsument jest uprawniony do odstąpienia od umowy, jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej pomimo wezwania.
- Jeżeli Treść cyfrowa lub Usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Konsument może żądać doprowadzenia ich do zgodności z umową.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową, który istniał w chwili dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat.
- Jeżeli Treść cyfrowa lub Usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, w określonych ustawą przypadkach.
- Zgłoszenia reklamacyjne można przesłać na adres: TECHWISH sp. z o.o., aleja LED 8, 55-020 Rzeplin.
§15. Przetwarzanie danych oraz plików cookies
- Osobom, których dane osobowe są przetwarzane przez Sprzedawcę, przysługują prawa opisane w Polityce prywatności i plików cookies Sklepu.
- Informacje o stosowanych plikach cookies znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies Sklepu.
§16. Warunki licencyjne
- Sprzedawca udziela na rzecz Klientów korzystających ze Sklepu nieodpłatnej licencji w zakresie własnego użytku osobistego i w celu umożliwienia korzystania ze Sklepu.
- Nazwa Sklepu, jego projekt graficzny, kod źródłowy oraz wszelkie powiązane utwory stanowią utwory w rozumieniu przepisów prawa autorskiego.
- Klient nie może: wypożyczać, dzierżawić, odsprzedawać utworów ani żadnej ich części, jak również tworzyć utworów pochodnych na ich podstawie.
- Publikując w Sklepie dowolne treści (np. komentarze, opinie), Klient udziela na rzecz Sprzedawcy nieodpłatnej, niewyłącznej licencji na ich wykorzystanie.
- Zabronione jest dostarczanie do Sklepu treści bezprawnych, obraźliwych lub naruszających dobra osobiste.
§17. Obowiązywanie i zmiana regulaminu
- Regulamin wchodzi w życie w terminie 3 dni od daty jego opublikowania na stronie internetowej Sklepu.
- Zmiana Regulaminu może nastąpić z przyczyny zmiany przepisów prawa lub z powodu zmian technicznych lub organizacyjnych.
- Zmiana Regulaminu następuje poprzez publikację jego nowej treści na stronie internetowej Sklepu.
- Sprzedawca wysyła drogą elektroniczną informację o zmianie Regulaminu, w przypadku związania stron umową zawartą na czas nieoznaczony.
§18. Postanowienia końcowe
- W przypadku braku możliwości polubownego rozstrzygnięcia sporu pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym Konsumentem, sądem właściwym jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- W stosunku do Klientów niebędących Konsumentami, jako prawo właściwe stosuje się prawo Rzeczypospolitej Polskiej.
- Postanowienia Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać praw Klienta będącego Konsumentem, wynikających z przepisów prawa.
- W przypadku, gdy postanowienia Regulaminu okażą się nieważne, nie narusza to ważności pozostałych postanowień.
§19. Definicje użyte w regulaminie
- Klient – osoba fizyczna lub prawna zawierająca ze Sprzedawcą umowę.
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną, zawierający umowę w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Regulamin – niniejsze warunki umowne.
- Sklep – sklep, prowadzony przez Sprzedawcę za pośrednictwem strony internetowej dostępnej w sieci Internet pod adresem URL: petkit.pl.
- Sprzedawca – TECHWISH sp. z o.o. z siedzibą w Rzeplinie (55-020) przy aleja LED 8, KRS: 0000838215, NIP: 8961594246, REGON: 385930203. Kontakt: tel. (71) 733 69 27, e-mail: hello@techwish.pl.
- Towar – rzecz ruchoma będąca przedmiotem sprzedaży.
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Będąc Konsumentem, masz prawo odstąpić od umowy zawartej w naszym Sklepie w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas: TECHWISH sp. z o.o., aleja LED 8, 55-020 Rzeplin, e-mail: hello@techwish.pl, o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów m.in. o świadczenie usług wykonanych w pełni za zgodą konsumenta; w której przedmiotem jest towar wyprodukowany według specyfikacji konsumenta; w której towar dostarczany jest w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względów higienicznych.
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia poinformowania nas o decyzji.
Prosimy odesłać lub przekazać nam rzecz pod adres TECHWISH sp. z o.o., aleja LED 8, 55-020 Rzeplin, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.